ELS NOSTRES ALIATS EN EL BARRI

Bon dia, famílies i alumnes,

som la Comissió de Camins Escolars.

Com ja haureu vist pel barri, hi ha un seguit de comerços que tenen un cartell a la seva porta com aquest:

Aquests comerços són els nostres aliats.

I què fan com aliats? En cas que algun alumne, que va caminant de casa a l’escola i al revès, durant el camí tinguès algun problema (comença a ploure i no té paraigües, s’ha fet mal, ha de trucar a casa per algun motiu, etc.) poden entrar en aquestes botigues, explicar-ho i els ajudaran sense cap problema.

Això farà que el camí de cadascun dels nostres alumnes de Ponent, sigui encara molt més segur.

Esperem que us sigui de gran utilitat.

Fins aviat.

Camins escolars.