ELS CALENDARIS

Hola! Em dic César. Avui us parlaré d’un treball que hem fet a l’hora de tutoria. Cada nen o nena es fa el seu calendari. Al calendari havíem de posar que llegim cada dia mínim 20 minuts, els extraescolars, a quina hora vas a dormir, també a quina hora ens dutxem, i temps d’estudi.
Cada persona ha pintat cada cosa de diferents color com per exemple: els deures ho pintem de color blau clar, llegir de color vermell, el futbol (si teniu extraescolar) verd, la dutxa de color taronja i així cada apartat d’un color, no es pot repetir el color.
Serveix perquè els professors o professores pugin veure el que fem tot el dia.
Per exemple: