El projecte “Els compositors entren a l’aula” ha estat reconegut per HundrED!

Benvolgudes famílies,

El projecte “Els compositors entren a l’aula”, el qual participa l’escola, ha estat seleccionat com una de les 100 millors innovacions educatives a nivell mundial d’entre 3488 candidates del 2023.

HundrED és una organització global orientada a donar reconeixement i visibilitat a projectes innovadors, impactants i escalables en l’educació. Té la seu a Finlàndia. Aquesta organització ha reconegut el projecte “Els compositors entren a l’aula” com a únic i innovador:

“There are three key aspects that make this project innovative and unique: contemporary music in primary schools, the fact that pupils compose their own music and the intervention of the composer.”

Aquí teniu l’enllaç de l’organització. Hi trobareu el projecte i un vídeo explicatiu on hi surt l’escola Ponent (gravat el curs 2019).