EIX TRANSVERSAL 20-21: ELS CAMINS ESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu cada any a l’escola seleccionem una temàtica diferent per treballar  l’eix transversal que aquest any és el dels “CAMINS ESCOLARS”, l’objectiu del qual és facilitar que els infants facin el camí de casa a l’escola el més sostenible possible, a peu o amb transport públic.

Per aquesta raó, com ja sabeu, s’ha iniciat el projecte escollint un logo a través de la participació de l’alumnat i les famílies. Estem molt contentes per l’èxit de la proposta i des d’aquí us volem donar les gràcies a tots i totes. En breu us farem arribar el logo seleccionat!

Aprofitem, també, per adjuntar-vos de nou el link de l’ajuntament de Terrassa on s’explica més detalladament en què consisteix aquest projecte i dir-vos que us anirem informant de les activitats que anirem fent a l’escola relacionades amb l’eix.

És un projecte de tothom, junts anem més lluny!

Gràcies per la vostra col·laboració,

Comissió Eix Transversal