Dia de la PAU

El dia 30 de gener és el dia de la No violència i la Pau (DENIP).

Es practica a les escoles de tot el món commemorant l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

El DENIP propugna una educació permanent en i per la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no violència i la pau.

Dse de l’escola també volem col-laborar en aquesta educació de pau i No violència.

Aquest any en què la literatura forma part de l’eix transversal farem diferents activitats de padrins fillols on compartirem diferents textos literaris relacionats amb la Pau.

Si des de  casa voleu aprofitar també per celebrar-ho us deixeum un enllaç on podreu trobar molts recursos.

Fem escola!