Concert 6è: Els compositors entren a l’aula

Avui l’alumnat de 6è ha portat a terme el concert del projecte: “Els compositors entren a l’aula”.

Aquest projecte parteix d’un anàlisi d’una obra d’un compositor contemporani, en aquest cas JOAN MAGRANÉ.

A partir del treball d’aquesta obra els alumnes han creat la seva composició. En Joan Magrané ens va venir a visitar i ens va ajudar a millorar les composicions. Avui hem anat a l’Auditori de Barcelona a interpretar les nostres obres.

Ha estat una experiència molt intensa i impactant. Cal felicitar especialment a tots els alumnes per tot el procés i pel bon concert que avui ens han ofert. La veritat que ha estat un resultat espectacular. També cal destacar la seva excel·lent actitud.

Enhorabona 6è!

Aquí teniu les fotos del concert, cliqueu a la imatge (recordeu que necessiteu la contrasenya del web de música).

(Properament intentarem aconseguir la filmació per poder-la penjar).