Castanyada 2018

Benvinguts a la Castanyada de l’Escola Ponent 2018. Els nens i nenes han gaudit d’un dia màgic i especial amb els companys de classe i mestres. Aquí podem veure les fotos d’infantil i de la comunitat de mitjans. Els grans faran uns tallers molt macos aquesta tarda. Feu click a la imatge per veure les fotos. Fins aviat!

1. Cristina

Ha sigut una experiència molt maca. M’ha agradat molt participar de les festes de l’escola. Desitjo que sigui la primera de moltes.
    Gràcies per tot!

2. Montse

Ha sigut genial!!! Les carones dels petits ha sigut espectacular….Gràcies a l escola per deixar-nos disfrutar la festa amb vosaltres. Es una experiencia molt enriquidora.
    El net!.
    ????

3. M. Ángeles

I conte contat, aquest conte ja s’ha acabat i si no és mentida, serà veritat…

Laia, moltes gràcies per confiar en nosaltres i estar sempre a la nostra disposició.

Companyes , ha estat un plaer compartir aquests moments amb vosaltres. Sou les millors!

El Follet taronja