Candidatures per formar part del Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Avui ja hem constituït les meses electorals del sector famílies i el sector mestres. Hem publicat el cens definitiu (taulell interior de l’escola).

Ara és el vostre torn! Com sabeu aquest curs s’han de renovar tres representants del sector de mares i pares de l’escola.

Us hem fet arribar un correu que us explica la importància que les famílies formin part del Consell Escolar per poder sentir la vostra veu!!

Si t’animes i vols presentar-te, omple el full de la candidatura que ve adjunt en el correu i envia-ho al correu de l’escola: a8062687@xtec.cat. Teniu temps fins el dijous 16 de novembre!! Divendres ja publicarem les candidatures perquè pugueu anar pensant a qui voldreu votar el 21 de novembre!!

Esperem que sigueu molts els que decidiu apuntar-vos!!