Anem a tocar a l’Auditori de Barcelona.

Ahir, els alumnes de vam anar a tocar les nostres composicions a l’Auditori de Barcelona.

A partir de l’escolta i l’anàlisi d’una obra d’un compositor contemporani, els alumnes creen les seves pròpies obres.
L’escola Ponent fa nou anys que participa d’aquest projecte proposat per l’Assumpta Valls (Departament de l’Expressió musical de la UAB). Actualment el projecte també forma part de la programació del Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona. El procés acaba amb un concert a l’Auditori de les obres creades per tot l’alumnat.

Enguany hem estat treballant l’obra METANOIA, del compositor Oliver Rappoport.

Aquest any, el projecte “Els compositors entren a l’aula” ha estat reconegut per HundrED i ha estat seleccionat com una de les 100 millors innovacions educatives a nivell mundial d’entre 3488 candidates del 2023.

Si cliqueu la imatge trobareu les fotos del concert (recordeu que necessitareu la contrasenya del web de música):