AFA: Obra de teatre Sant Jordi 2024

La setmana passada algunes famílies de l’escola van representar la llegenda de Sant Jordi per l’alumnat de l’escola.

Vam poder gaudir de l’obra durant el matí del dilluns 22 d’abril al gimnàs de l’escola.

Volem donar les gràcies a les famílies que van participar fent d’actors i actrius, preparant i muntant els decorats, llums i so ( estava tot el gimnàs preciòs). Sabem que darrera del resultat final hi havia molta feina, assajos…

Valorem molt la vostra implicació i animem a més famílies a que participeu i col·laboreu amb moments com aquests que l’alumnat de l’escola viu amb alegria i emoció.

Moltes gràcies!!

Clicant la imatge podeu veure alguns moments de l’obra. En breu, penjarem també la gravació de l’obra per aquells que vulgueu veure-la.