Activitat amb els avis de Can N’Aurell

El passat dilluns 21 de gener els alumnes de cinquè de la classe dels Ossos Polars van realitzar una activitat al Centre Cívic de Ca N’aurell organitzada per la Creu Roja de la ciutat. Els alumnes van compartir una activitat amb els avis i àvies del barri. Els nens i les nenes de la classe els van ajudar a realitzar diferents activitats on es treballava la memòria, la motricitat fina i la lectoescriptura. També vam tenir temps perquè els avis i les àvies els expliquessin mil i una història.

Va ser una activitat plena de tendresa i emocions. Esperem que durant el curs poguem realitzar alguna activitat més amb ells.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.