Nom de l'autor: admin

escolaponentterrassa1@gmail.com contrassenya : ponent123 És l'adreça a on es re-direccionen tots els correus per aprovar les aportacions dels alumnes

Anem al Circ

Avui al matí els nens i nenes del Montcau i de la Mola hem anat al Circ. Allà hem gaudit  d’un circuit d’activitats on hem fet: equilibris, salts, malabars, maquillatge, música… Després hem dinat i hem acabat anant a l’espectacle dins de la carpa. Un dia on infants i mestres hem gaudit de la màgia. […]

Anem al Circ Llegeix més »

Cantània 19

Avui hem cantat a l’Auditori de Barcelona a interpretar la cantània A de Brossa! Ha sigut fantàstic! Els alumnes ho han fet excel·lent. Si cliqueu la imatge podreu veure les fotos:

Cantània 19 Llegeix més »

Camins i Corriols/ It Dansa

Aquesta setmana hem anat de concerts! P-3 i P-4 a l’Auditori de Terrassa a veure un espectacle de dansa: Camins i Corriols. 5è: al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, també a veure un espectacle de dansa: IT Dansa. Aquí trobareu les fotos de les sortides: https://musponent.blogspot.com/p/sortides.html

Camins i Corriols/ It Dansa Llegeix més »

TARDA DELS AVIS

LES SALAMANDRES I LES LIBÈL·LULES HEM GAUDIT DE L’ÚLTIMA TARDA DE CONTES AMB ELS AVIS. COMPARTIR ESTONES D’AULA AMB LES NOSTRES FAMÍLIES HA ESTAT MOLT BONIC, ENS HEM SENTIT MOLT BÉ. MOLTES GRÀCIES PER VENIR!!

TARDA DELS AVIS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut