XERRADA A L’ESCOLA DEL BANC D’ALIMENTS

La setmana del 22 d’octubre des de la Fundació del Banc d’Aliments de les Comarques de Girona amb la col·laboració d’en José Luís Díez van realitzar als alumnes de Cicle Superior una xerrada “Contra la fam i el malbaratament dels aliments”. L’exposició tractava què els alumnes prenguessin consciència de què en la nostra societat existeix la pobresa i també, encara que sembli contraposat, el malbaratament dels aliments. I aquest desequilibri només es regula mitjançant la solidaritat i el voluntariat. Per tal de recollir tot aquest treball els alumnes realitzaren un dibuix que es presenta a concurs. D’altra banda, aquest any se celebra el 30 aniversari de l’associació dels bancs d’aliments de Girona i només es queda que agrair la seva funció social.

Els i les mestres de Cicle Superior