SORTIDA A L’ESCOLA DE NATURA – 6è

“La vida en una gota d’aigua”. Aquest és el títol de la sortida que vam realitzar els alumnes de sisè a l’escola de natura. Van analitzar els microorganismes que viuen a l’aigua de l’estany de Banyoles amb el microscopi. Primer vam anar a recollir una mostra d’aigua de l’estany per poder després visionar els microorganismes que configuren el plàncton de l’estany. Els vam classificar en zooplàncton i fitoplàncton. I vam poder fer també una cadena alimentària amb els éssers vius que viuen a l’aigua de l’estany.