FESTIVAL DE CINEMA INFANTIL I JUVENIL DE GIRONA 2021

El dimarts 9 de novembre vam celebrar el Festival de cinema infantil i juvenil emmarcat en el Girona Film Festival.  La nostra participació era molt important ja que feiem de jurat i vam poder escollir un curtmetratge d’entre vuit que es van presentar de diferents països del món.

Vam celebrar el dia com cal, com si anéssim al cinema de veritat.

Ja que degut a la pandèmia no hi podem assistir presencialment, vam decidir posar-nos en situació i anar ben mudats per l’ocasió. Vam entrar a les “sales de cinema” passant per la catifa vermella i cadascú amb el seu tiquet d’entrada.

Vam visualitzar els vuit curtmetratges presentats:

• Piccolino – Espanya
  • Hope – Qatar
  • Ivet i Michuco – Espanya
  • Marmalade – Bulgària
  • The first drawing – Mèxic
  • A tiny tale – França
  • Beyond the line – Corea
  • Microtopia – França

Ens vam fixar molt bé amb el guió, la música, la tècnica visual…

Finalment cada aula va escollir a través de votació el curtmetratge guanyador i hem enviat el resultat al web del concurs, esperant conèixer el guanyador absolut del festival quan es faci oficial.

Durant la setmana hem ampliat amb activitats relacionades amb el món del cinema en els seus origens, construint un taumàtrop.

CLIQUEU SOBRE LES IMATGES PER VISUALITZAR L’ÀLBUM I AMPLIAR INFORMACIÓ SOBRE EL GIRONA FILM FESTIVAL