EL FESTIVAL DEL CINEMA INFANTIL I JUVENIL A L’ESCOLA!

Els alumnes de primària també hem gaudit del Festival de cinema infantil i juvenil emmarcat en el Girona Film Festival.
Vam poder veure fins a 9 curtmetratges de diferents països en primícia. Ens hem fixat amb la tècnica visual utilitzada, si hi havia diàleg, subtítols, quin paper hi juga la música… i finalment hem valorat cada un dels curts, ja que hem fet de jurat.
Hem convertit l’escola en un cinema: una catifa vermella i els cartells de cada curt ens han donat la benvinguda i hem vingut ben mudats, hem donat l’entrada per accedir a la sala, hem menjat crispetes, i hem rigut i aplaudit moltíssim!

CLIQUEU SOBRE LA IMATGE PER VISUALITZAR L’ÀLBUM DE FOTOS