5è: Setmana de l’1 al 5 de juny

En primer lloc, us animem a participar a la cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. L’hem allargada una setmana més. Aneu a https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ i hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent durant 30 segons  a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Si visiteu  el Canal de youtube del Certamen de Lectura en Veu Alta hi podreu veure els vostres companys/es de CM i CS que van estar classificats, juntament amb molts d’altres participants de diferents escoles d’arreu de Catalunya.

També hem publicat la revista digital d’aquest curs, elaborada per l’alumnat de 6è durant aquest temps de confinament. En aquest enllaç podreu accedir-hi i també us podreu animar a participar al Concurs de fotografia que us proposen a la revista.

Ja tenim aquí la nostra revista!

Ah! I el 5 de juny, publicarem al blog el nostre cor virtual dins de la campanya “Dóna la nota“, format per alumnat de 4t, 5è i 6è, juntament amb la nostra professora de música Anna Borrego.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

Us adjuntem aquest pdf anomenat “Criteris d’Avaluació”  que us ajudarà a autoavaluar-vos en les tasques que presenteu.  Abans d’enviar-les, comproveu que heu tingut en compte totes les recomanacions.

Cicle superior criteris d’avaluació

• TASCA 1: LAS ABEJAS – Lee con atención y responde las preguntas:

Comprensió Lectora 5è

• TASCA 2: REPÀS DE MATEMÀTIQUES – Resol la fitxa següent

5è Repàs Matemàtiques (1_6_20)

• TASCA 3: TALLER DE MEDI- Tasca sobre els registre de temperatura i precipitacions.

Data límit de retorn 16 de juny

TALLER DE MEDI 1-14 juny

• TASCA 4: POSTER OF A DAY TOUR –Us proposo que feu un pòster basat en el tour d’un dia per alguna ciutat o poble. Si ho preferiu també ho podeu fer d’Alfarràs. 😉  CS_A_day_tour_inA més a més, també us adjunto una fitxa autocorrectiva de places (no cal retornar) Asking for and giving directions telling the way worksheet
  • TASCA 5: ED. EMOCIONAL- El meu arbre en família. Aquesta tasca ja la teníeu la setmana passada.

El meu arbre en familia

• TASCA 6: RELIGIÓ I VALORS – EL MEU POBLE

Pels propers quinze dies us proposo que escolteu la cançó  El meu poble (Txarango)

Feu un representació plàstica de la cançó, reflexioneu i contesteu a les següents preguntes:

•  En aquesta cançó es parla d’una plaça i d’una festa Major. Quines són les places i les festes més importants d’Alfarràs ?

• Quines són les botigues d’Alfarràs que més heu trobat a faltar durant el període de confinament? Per què?

•  Hi ha alguna part de la cançó que pugueu relacionar amb el moment actual? Quina?

Data límit 5 de juny

• TASCA 7: ED. MUSICAL –  L’Anna us dona més temps per resoldre un Quiz sobre conceptes ja treballats durant el curs! Feu memòria 🙂 Quan entreu heu de clicar a practice i play i no cal posar cap correu.Aquesta setmana no cal que em feu retorn de la tasca, jugueu i divertiu-vos!

• TASCA 8: ED. FÍSICA –  CURSA POPULAR – El Josep ha allargat el termini per participar a la  cursa popular . Qui hi vulgui participar s’ha de fer una foto amb el dorsal i gravar-se un clip de 30 segons corrent. Envieu el vídeo a jsegues@alfapinyana.cat . A continuació teniu les instruccions:

Instruccions d’inscripció

• TASCA 9:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

169_eltricicle_A4_2020-05-29

169_eltricicle_A4_2020-05-29_esp-eng

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 3 4 i 6 (La 6 ja la teníeu la setmana passada).