PMOE 2021-2022

Mesura 1. Accés equitatiu a les colònies i sortides escolars

• Mesura 1.1.: Reducció del preu de les colònies.

• Mesura 1.2: Reducció del preu de la sortida d’EI

• Mesura 1.3: Taller “Descobrim el riu”

Mesura 2. Gratuïtat dels materials escolars en els ensenyaments gratuïts

• Mesura 2.1: Minoració de l’import del material del Projecte Innovamat

Mesura 3. Accés equitatiu a les activitats complementàries.

• Mesura 3.1: Minoració de la quota de l’acollida matinal

Mesura 4. Acompanyament educatiu i emocional de l’alumnat i dinamització del temps educatiu no lectiu.

• Mesura 4.1:  Implementació del Projecte d’educació emocional “Contra el Bullying” de la Fundació Barça.

Mesura 7. Tallers d’estudi assistit i de suport escolar diversificat.

• Mesura 7.1:  Realització, a càrrec d’una entitat especialitzada, de tallers de suport en la realització de tasques escolars.

Mesura 9. Formació de famílies, especialment en relació amb el coneixement del català, la competència digital i la millora de les habilitats parentals, i accions de suport i orientació a les famílies.

• Mesura 9.1:  Realització de tallers de formació en competència digital i acompanyament escolar.

• Mesura 9.2:  Creació de parelles lingüístiques per a la promoció de la llengua catalana.

Mesura 11. Millora de la comunicació famílies-escola.

Mesura 11.1: Servei per millorar la comunicació amb les famílies amb les que no es pot establir comunicació per desconeixement de la llengua.