P3: Setmana de l’1 al 5 de juny

En primer lloc, us animem a participar a la cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. L’hem allargada una setmana més. Aneu a https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ i hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent durant 30 segons  a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Si visiteu  el Canal de youtube del Certamen de Lectura en Veu Alta hi podreu veure els vostres companys/es de CM i CS que van estar classificats, juntament amb molts d’altres participants de diferents escoles d’arreu de Catalunya.

També hem publicat la revista digital d’aquest curs, elaborada per l’alumnat de 6è durant aquest temps de confinament. En aquest enllaç podreu accedir-hi i també us podreu animar a participar al Concurs de fotografia que us proposen a la revista.

Ja tenim aquí la nostra revista!

Us recordem que  teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat

Ah! I el 5 de juny, publicarem al blog el nostre cor virtual dins de la campanya “Dóna la nota“, format per alumnat de 4t, 5è i 6è, juntament amb la nostra professora de música Anna Borrego.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

• TASCA 1: PROPOSTA DE LLENGUA – Escriu diferents noms de familiars, companys/es de classe…Primer juga a identificar-los, després talla’ls per la meitat (fent una ratlla al mig del nom) i un cop estigui tot ben barrejat, has de reconstruir els noms.

TASCA 2: PROPOSTA DE PLÀSTICA – CONSTRUÏM UN INSTRUMENT

• Construeix un instrument musical amb materials que tinguis per casa.
  • TASCA 3:  PROPOSTA DE DESCOBERTA DE L’ENTORN – EXPERIMENT LLET MÀGICAUs animem a fer l’experiment del vídeo següent!!!

Feu-li una foto a la tasca 1 i envieu-nos-la al correu electrònic o al telegram.