ACTUALITZACIÓ 27 D’ABRIL

Benvolgut alumnat i famílies,

Recordem a l’alumnat de CM i CS (3r,4t, 5è i 6è) que ja funciona un nou canal de comunicació, pensat per a les tasques que impliquen retorn, és el nostre Moodle

Durant la setmana passada, les tutores es van posar en contacte amb cadacú de vosaltres per comunicar-vos el vostre usuari i la vostra contrasenya. Al blog i a Instagram teniu penjat un tutorial per ajudar-vos a accedir-hi i penjar-hi fitxers. Als blogs de classe, a totes les activitats que heu de retornar trobareu un enllaç (un tic verd) que us portarà directament a l’apartat del Moodle corresponent al vostre curs.

Aquesta setmana és especial, el divendres és festiu i, a més, a partir del diumenge, 26 podreu sortit un màxim d’una hora  cada dia amb algun adult, però sempre respectant les indicacions recomanades. Això és molt bona notícia!!

També us animem a què visiteu el blog , ja que hi trobareu les fotos que ens heu anat enviant relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

Penseu que cada setmana es publiquen nous enigmes al blogENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Qui guanyi, rebrà un diploma. Aquesta setmana el rebran:

• CI :No hi ha hagut participants.
  • CM: Judith Sánchez (4t)
  • CS: Jan Bertran (5è)

Podeu enviar les solucions als enigmes a yolanda@alfapinyana.cat

Esperem que ens feu arribar també  els nous reptes d‘Ed Física a jsegues@alfapinyana.cat  i els d’Ed. Musical a aborrego@alfapinyana.cat

Me n’oblidava! Esteu molt atent@s a la Tasca 1, alumnat de CM o CS. Comença el “Certamen de Lectura en Veu alta en confinament”. Llegiu les instruccions i feu arribar a les vostres tutores els vostres videos. Teniu temps fins al 15 de maig.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

1r

2n