6è: Setmana del 27 al 30 d’abril

Aquesta setmana és especial, el divendres és festiu i, a més, aquesta setmana podreu sortit una estoneta cada dia amb algun adult, però sempre respectant les indicacions recomanades. Però això és molt bona notícia!!

També us animem a què visiteu el blog , ja que hi trobareu les fotos que ens heu anat enviant relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb ) Recordeu que si cliqueu al tic verd que hi ha al costat de l’activitat, ja anireu directament al Moodle, on podreu retornar les tasques.

 

  • TASCA 1: CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA EN CONFINAMENT – L’Escola estava inscrita al Certamen de Lectura en Veu Alta amb l’alumnat de 6è, però es va suspendre com moltes altres activitats. Ara ens han informat que s’ha organitzat el Certamen en confinament: #acasallegimenveualta del 21 d’abril al 29 de maig. Nosaltres en hi hem apuntat com a Escola i hem ampliat la participació a tot l’alumnat de CM i CS. Per participar heu de seguir els passos que trobareu al document adjunt. Tots el vídeos que rebem, els publicarem al nostre compte d’Instagram. El 5 millors de cada Cicle seran penjats al canal de youtube de lectura en veu alta i  entre tots els centres educatius participants sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que faran arribar quan s’acabi el confinament. També l’alumnat seleccionat rebrà   un diploma digital de l’organització.

Teniu temps per enviar-nos els vostres vídeos fins al 15 de maig, però abans, llegiu bé aques document:

Certamen Lectura en veu alta

 

  • TASCA 2: AQUESTA SETMANA VA DE ROBA –

    Nova, vella, llisa, de mudar, per fer esport, d’estiu, d’hivern, moderna, passada de moda, atrevida… De roba n’hi ha per a tots els gustos, igual que les persones.

    Us heu plantejat mai com és la vostra roba, de què està feta, d’on ve o quanta en teniu? Aquesta setmana us proposem que la dediqueu a la roba, per això us proposem diferents activitats que ens haureu de tornar.

6è La roba.docx – Documents de Google

 

  • TASCA 3: CONTINUEM AMB LA REVISTA DIGITAL – Al document adjunt teniu les tasques adjudicades a cadascú. Encara sou a temps d’afegir-vos-hi. Teniu temps de lliurar la tasca fins al 3 de maig.

6è COMENCEM AMB LA REVISTA – Documents de Google

 

  • TASCA 4: REPTE MATEMÀTIC –

    Us animem a que feu aquest jeroglífic i el compartiu si ho aconseguiu!

jeroglific_matematic

  • TASCA 5: TELECANGUR – Alguns de vosaltres us vàreu entrenar per al concurs Cangur .Cada setmana us facilitarem aquest enllaç per tal que continueu treballant amb aquests reptes. Heu de buscar l’apartat de 5è i 6è de Primària i clicar en una de les propostes o més d’una (cada setmana se’n van afegint). Trobareu una aplicació interactiva, que us presentarà els enunciats de 10 en 10  (3 problemes de 3 punts, 4 problemes de 4 punts, 3 problemes de 5 punts) i immediatament que envieu les respostes podreu veure’n l’avaluació. Durant el maig, la Carme us proposarà la prova que realment hauríeu realitzat a l’escola, però la fareu en línea. El Telecangur us servirà per no perdre la pràctica.

Telecangur

  • TASCA 6: CONCURS INNOVAMAT – Un problema setmanal, pots participar des del dilluns a les 9:00 fins al divendres a les 18:00h. La resposta és sempre un nombre natural de màxim 4 xifres. Si el resols correctament, acumules punts per a la LLiga Innovamat de la teva categoria. Consulta les bases i participa!!!

CONCURS INNOVAMAT

 

  • TASCA 7: CLOTHES DESCRIPTION –Us proposem que feu una petita descripció de la roba. Podeu vestir de roba de carrer, disfressar-vos… Podeu fer-vos una foto o bé escollir una imatge d’internet. El que preferiu. Aquesta és una activitat escrita. Al pdf trobareu diversos models que us ajudaran a fer-la. Aquesta descripció s’ha de fer en un pòster en l’aplicació canva al grup corresponent. He creat un pòster per cada grup (al canva de la vostra tutora) i al document adjunt fica qui correspon a cada grup. Es tracta de crear un joc de relacionar entre tots per ficar-lo a la revista digital. Al pdf adjunt en trobareu un exemple. Al canva cal que fiqueu la imatge escollida i la descripció.

6è-CLOTHES_DESCRIPTION_TEMPLATE_3rd_person

 

  • TASCA 8: MINDFULNES – Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació.

 

  • TASCA 9: RELIGIÓ I VALORS – ESPERIT SOLIDARIPenseu en llocs on es poden realitzar accions d’ajuda a la comunitat (guarderies, centres cívics, casals, veïns de l’escala …) i una acció per realitzar a cada lloc amb la qual es pugui ajudar els altres.

    Retalleu imatges d’accions solidàries de revistes, diaris, o bé les dibuixeu. Feu un mural amb cartolines, cartrons, folis … que tingui com a títol “MOSTREM UN ESPERIT SOLIDARI”, enganxeu les imatges, escriviu a sota l’acció solidària i ho decoreu al vostre gust.

    Feu una foto i envieu-la al tutor o pengeu-la al Moodle.

    Teniu 2 setmanes de temps. Data límit 8 de maig

 

  • TASCA 10: ED. MUSICAL:  L’Anna aquesta setmana us proposa elaborar un xilòfon musical. Si voleu, podeu enregistrar-vos en vídeo i enviar-lo per correu electrònic a aborrego@alfapinyana.cat o per telegram. L’Anna us penjarà al nostre compte d’Instagram.

 

  • TASCA 11: ED. FÍSICA –  El Josep us proposa 3 reptes més. Recordeu que us podeu enregistrar fent els reptes i enviar-los al Josep a jsegues@alfapinyana.cat i els penjarem al nostre compte d’Instagram.

 

  • TASCA 12:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

Revista El Tricicle 24 d’abril

Especial castellà – anglès 24 d’abril

 

 

Per tant, heu de retornar les tasques 2, 3, 7 i 9  (La 9 teniu temps durant tota la setmana que ve).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>