ACTUALITZACIÓ 18 DE MAIG

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, us avisem que durant aquesta setmana penjarem al blog un vídeo sorpresa elaborat per l’Equip Docent de la nostra escola i us proposarem un concurs per a alumnat i famílies.

Penseu que cada setmana es publiquen nous enigmes al blogENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Aquesta setmana rebran diplomes:

• EI : Martina Alcalde
  • CI: Alexandra Buga
  • CM: Judit Sánchez

Podeu enviar les solucions als enigmes a yolanda@alfapinyana.cat

Esperem que ens feu arribar també  els nous reptes d‘Ed Física a jsegues@alfapinyana.cat  i els d’Ed. Musical a aborrego@alfapinyana.cat

Aquesta  setmana triarem els 5 vídeos de CM i el 5 vídeos de CS per tal que siguin publicats al Canal de youtube del Certamen de lectura en veu Alta en confinament.  Però tots els vídeos seran publicats al nostre compte d’Instagram, de fet ja n’hem anat publicant un cada dia.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

1r

2n