2n: Setmana del 18 al 22 de maig

En primer lloc, us avisem que durant aquesta setmana penjarem al blog un vídeo sorpresa elaborat per l’Equip Docent de la nostra escola i us proposarem un concurs per a alumnat i famílies.

Us recordem que  teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

Us adjuntem aquest pdf anomenat “Criteris d’Avaluació”  que us ajudarà a autoavaluar-vos en les tasques que presenteu.  Abans d’enviar-les, comproveu que heu tingut en compte totes les recomanacions.

Criteris generals d’avaluació de CI

• TASCA 1:  RECULL DE CONTES – Feu un recull dels contes que heu llegit aquestes setmanes.Heu de posar: nom del conte, nom de l’autor/a, nom de l’il.lustrador/a i si us ha agradat o no. Us pot servir de guia la graella del pdf que us adjuntem. Lectures_fetes_inicial

• TASCA 2: ACTRIVITAT 5  D’INNOVAMAT – Us enviarem 3 vídeos (dilluns, dimecres i divendres) amb la proposta. Podeu fer foto amb la solució (telegram)

• TASCA 3: MEDI- Envieu foto  dels registres que heu anat fent, amb els canvis que s’han produït en les llavors que vau sembrar.

• TASCA 4: ENGLISH – AT THE DOCTOR’S – Mira el  video ,contesta les preguntes en un paper i fes foto

At the doctor’s sentences

• TASCA 5: MINDFULNES – Mudra – Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació

• TASCA 6: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

• TASCA 7: RELIGIÓ I VALORS – CADENA DE FAVORSAquesta setmana la tasca que us proposo és que mireu aquest vídeo “Unsung hero” (Heroi Anònim).

Feu un dibuix o un mural sobre què és una cadena de favors.

Data límit 22 de maig

• TASCA 8: ED. MUSICAL: Cançó Kokoleoko. Escolta la cançó i inventa’t una coreografia.

Et deixo la lletra de la cançó i si vols pots imprimir la fitxa per pintar el dibuix. Música_1r_2n_kokoleoko

La tasca amb retorn serà: Inventa una coreografia mentre cantes la cançó amb la música del youtube. Grava’t amb video i passa-t’ho genial!! Tens temps fins al 22 de maig! T’afegeixo aquesta fitxa que et servirà per autoavaluar-te música_autoavaluació_ci

• TASCA 9: ED. FÍSICA –  El Josep us presenta els nous reptes setmanals. Recordeu que us podeu enregistrar fent els reptes i enviar-los al Josep a jsegues@alfapinyana.cat i els penjarem al nostre compte d’Instagram. També et proporcionem aquesta fitxa perquè avaluïs  la teva pràctica esportiva: Com ho he fet?

• TASCA 10: ED. EMOCIONAL- La meva essència

La meva essència

• TASCA 11:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

167_eltricicle_A4_2020-05-15_CI

167_eltricicle_A4_2020-05-15_CI_PAL

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 3, 4 , 7  i 8 (La 7 i la 8 ja les teníeu la setmana passada).