ACTUALITZACIÓ 11 DE MAIG

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, diumenge 10 de maig estem de celebració, així que us convidem a visitar la portada del blog on trobareu els vídeos que ens heu enviat i el petit video sorpresa que us hem preparat tot l’equip docent de l’Escola per celebrar la Festa de la Primavera.

Penseu que cada setmana es publiquen nous enigmes al blogENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Aquesta setmana rebran diplomes:

• CI : Aina Moreno.
  • CM: Jana Moreno.
  • CS: Ha quedat desert.

També volem donar les gràcies a la Valèria de P3 i la Dúnia de P4 que també han enviat la seva resposta als enigmes. Així que, a partir d’aquesta setmana publicarem un enigma també per Ed. Infantil i deixarem de penjar-ne per a CS.

Podeu enviar les solucions als enigmes a yolanda@alfapinyana.cat

Esperem que ens feu arribar també  els nous reptes d‘Ed Física a jsegues@alfapinyana.cat  i els d’Ed. Musical a aborrego@alfapinyana.cat

Recordeu que aquesta és l’ última setmana per enviar els vostres vídeos pel certamen de lectura en veu alta. Abans de gravar el vídeo llegiu bé les bases.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

1r

2n