2n: Setmana de l’11 al 15 de maig

En primer lloc, us convidem a visitar la portada del blog on trobareu els vídeos que ens heu enviat i el petit video sorpresa que us hem preparat tot l’equip docent de l’Escola per celebrar la Festa de la Primavera.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

• TASCA1: ESTAMPIDA EN LA GRANJA – Heu de mirar el conte  “Estampida en la granja”, llegir-lo i respondre les preguntes del pdf que us adjuntem (no cal imprimir). Envieu foto amb les respostes.  Fitxa amb preguntes

• TASCA 2: ACTRIVITAT 4  D’INNOVAMAT – Us enviarem 3 vídeos (dilluns, dimecres i divendres) amb la proposta.Podeu fer foto amb la solució (telegram)

• TASCA 3: MEDI-Registreu els canvis que veieu en les llavors que vau sembrar.Poseu la data al dibuix, foto o comentari corresponent a cada canvi.(2 vegades a la setmana aproximadament)

• TASCA 4: ENGLISH – MY MONSTERHaureu de crear la cara d’un monstre original, amb materials que tingueu a casa. El nom de les parts de la cara les haureu d’escriure en anglès. (adjuntem PDF –My monster amb els criteris d’avaluació) . Feu foto

• TASCA 5: MINDFULNES – A STARFISH :Exercici diari que afavoreix la concentració i la relaxació.

• TASCA 6: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

• TASCA 7: RELIGIÓ I VALORS – CADENA DE FAVORS Aquesta setmana la tasca que us proposo és que mireu aquest vídeo “Unsung hero” (Heroi Anònim).

Feu un dibuix o un mural sobre què és una cadena de favors.

Data límit 22 de maig

• TASCA 8: ED. MUSICAL: Cançó Kokoleoko. Escolta la cançó i inventa’t una coreografia.

Et deixo la lletra de la cançó i si vols pots imprimir la fitxa per pintar el dibuix. Música_1r_2n_kokoleoko

La tasca amb retorn serà: Inventa una coreografia mentre cantes la cançó amb la música del youtube. Grava’t amb video i passa-t’ho genial!! Tens temps fins al 22 de maig!

• TASCA 9: ED. FÍSICA –  El Josep us dóna una setmana més per a què realitzeu el 3 reptes de la setmana passada. Recordeu que us podeu enregistrar fent els reptes i enviar-los al Josep a jsegues@alfapinyana.cat i els penjarem al nostre compte d’Instagram.

• TASCA 10: CONFIJOC EN FAMÍLIA – Us donem una setmana més per a jugar amb aquest joc de taula que et pots baixar i imprimir, amb el qual podeu passar molt bones estones en família i en el qual les emocions tenen un paper molt important.

CONFIJOC-EN-FAMÍLIA

• TASCA 11:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

166_eltricicle_A4_2020-05-08_CI

166_eltricicle_A4_2020-05-08_CI_PAL

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 4 , 7  i 8 (La 7 i la 8 teniu temps fins a la setmana vinent).