ACTUALITZACIÓ 1 DE JUNY

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, us volem informar que ja hem elaborat el nostre Pla d’obertura de Centre per quan arribem a la Fase 2. Aquesta setmana passada, les tutores d’Ed Infantil i 6è ja s’han posat en contacte amb les famílies per concretar quin alumnat es voldrà incorporar. Durant la setmana pròxima, les tutores de 1r a 5è es posaran en contacte amb les famílies amb qui vulguin fer una tutoria i us donaran cita prèvia. Recordeu que és un pla de mínims. Pel que fa a la recollida de material, ja se us informarà quan arribem a la Fase 3.

També us animem a participar a la cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. L’hem allargada una setmana més. Aneu a https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ i hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent durant 30 segons  a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Durant la setmana hem desvetllat les solucions del Qui és qui? Donem les gràcies a tot@s els/les participants:

• EI: Martina Alcalde, Ester Sánchez, Anouk Magrí i Quim Pinilla.
  • CI: Xavi Alcalde, Paula Gasol, Aina Moreno, Rami El Hmaidi i Andrei Vasile.
  • CM: Alba Barrull, Leo Lihet, Jana Moreno, Gabriel Sánchez, Judit Sánchez i Mar Torruella.
  • CS: Eva Coll, Carla Terés, Víctor Sisó, Aurelio Sánchez i Olau Gómez.

Si visiteu  el Canal de youtube del Certamen de Lectura en Veu Alta hi podreu veure els vostres companys/es de CM i CS que van estar classificats, juntament amb molts d’altres participants de diferents escoles d’arreu de Catalunya. L’alumnat classificat ha estat:

• CM: Ona Castro, Judit Sánchez, Ona Moreno, Jana Moreno i Mar Torruella.
  • CS: Olau Gómez, Paula Castro, Tània Prat,. Mar Vilanova i Adrià GraÏt.

També hem publicat la revista digital d’aquest curs, elaborada per l’alumnat de 6è durant aquest temps de confinament. En aquest enllaç podreu accedir-hi i també us podreu animar a participar al Concurs de fotografia que us proposen a la revista.

Ja tenim aquí la nostra revista!

Penseu que cada setmana es publiquen nous enigmes al blogENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Aquesta setmana rebran diplomes:

• EI : Ester Sánchez
  • CI: Paula Gasol
  • CM: Ona Moreno

Podeu enviar les solucions als enigmes a yolanda@alfapinyana.cat

Ah! I el 5 de juny, publicarem al blog el nostre cor virtual dins de la campanya “Dóna la nota“, format per alumnat de 4t, 5è i 6è, juntament amb la nostra professora de música Anna Borrego.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

P3

P4