1r: Setmana de l’1 al 5 de juny

En primer lloc, us animem a participar a la cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. L’hem allargada una setmana més. Aneu a https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ i hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent durant 30 segons  a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Si visiteu  el Canal de youtube del Certamen de Lectura en Veu Alta hi podreu veure els vostres companys/es de CM i CS que van estar classificats, juntament amb molts d’altres participants de diferents escoles d’arreu de Catalunya.

També hem publicat la revista digital d’aquest curs, elaborada per l’alumnat de 6è durant aquest temps de confinament. En aquest enllaç podreu accedir-hi i també us podreu animar a participar al Concurs de fotografia que us proposen a la revista.

Ja tenim aquí la nostra revista!

Us recordem que  teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat

Ah! I el 5 de juny, publicarem al blog el nostre cor virtual dins de la campanya “Dóna la nota“, format per alumnat de 4t, 5è i 6è, juntament amb la nostra professora de música Anna Borrego.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

Us adjuntem aquest pdf anomenat “Criteris d’Avaluació”  que us ajudarà a autoavaluar-vos en les tasques que presenteu.  Abans d’enviar-les, comproveu que heu tingut en compte totes les recomanacions.

Criteris generals d’avaluació de CI

• TASCA1: CONTE “ÁRBOL” –Heu d’escoltar el conte  “Árbol”, llegir-lo i respondre les preguntes de la fitxa interactiva que us adjuntem. Envieu foto amb les respostes.

Fitxa interactiva

• TASCA 2: ACTRIVITAT 7  D’INNOVAMAT –Us enviarem 3 vídeos (dilluns, dimecres i divendres) amb la proposta. Envieu foto amb la solució

• TASCA 3: LA MEVA MASCOTA –Escriu i explica als companys/es com és la teva mascota o el teu animal preferit. Envieu vídeo o audio amb l’explicació. Adjuntem guió per preparar l’explicació.

La meva mascota Cicle Inicial

• TASCA 4: ENGLISH – THE COLOR MONSTER – Mirar The color monster i  després escollir dues de les activitats proposades al PDF adjunt.

The color monster

• TASCA 5: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

• TASCA 6:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

169_eltricicle_A4_2020-05-29_CI

169_eltricicle_A4_2020-05-29_CI_PAL

• TASCA 7: RELIGIÓ I VALORS –Pels  propers quinze dies us proposo que escolteu la cançó Compta amb mi (Txarango)

Penseu què és per vosaltres tenir a prop una persona de confiança, una bona amistat,  escriviu-li un missatge o feu-li un dibuix a aquella persona que creieu que pot comptar amb vosaltres i vosaltres podeu comptar amb ella.

• TASCA 8: ED. MUSICAL: L’Anna us dóna més temps per resoldre el Quiz sobre conceptes ja treballats durant el curs! Feu memòria 🙂 Quan entreu heu de clicar a practice i play i no cal posar cap correu.Aquesta setmana no cal que em feu retorn de la tasca, jugueu i divertiu-vos!

• TASCA 9: ED. FÍSICA –  CURSA POPULAR – El Josep ha allargat el termini per participar a la cursa popular. Qui hi vulgui participar s’ha de fer una foto amb el dorsal i gravar-se un clip de 30 segons corrent. Envieu el vídeo a jsegues@alfapinyana.cat . A continuació teniu les instruccions:

Instruccions d’inscripció

• TASCA 10: ED. EMOCIONAL- El meu arbre en família.

El meu arbre en familia

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 3, 4  i 7 (La 7 ja la teníeu la setmana passada).