XVII Certamen de Lectura en Veu Alta

Un any més l’escola participa al Certamen de Lectura en Veu Alta amb els alumnes de 4t. Des d’inici de curs que realitzem diverses activitats per tal de conèixer i gaudir de la LVA: la posició del cos, l’entonació, el ritme, la vocalització,…

I com cada any arriba el moment de seleccionar el representant de l’escola, així doncs el passat 5 de març es va fer un càsting a deu finalistes per tal d’escollir qui representarà l’escola al Certamen. Tots ho van fer molt bé, i des d’aquí els volem felicitar per l’entusiasme i l’esforç! Però com ja sabeu només un pot ser l’escollit, i en un petit acte que vam fer el passat 9 de març, vam comunicar el nom de l’ alumne que ens representa al certamen d’aquest any. Així doncs l’Oriol Roig de 4tB ha estat l’escollit. Enhorabona Oriol!

Aquest any hi ha canvis i, per motius sanitaris, el certamen ha passat a ser telemàtic.

Des d’aquí volem felicitar a tots els alumnes de 4t pel seu esforç i desitjar a l’Oriol molta sort!! Que seguiu llegint molt i sempre!

Us deixem unes fotos del càsting i del petit acte. Cliqueu a la foto per veure’n més: