CERTAMEN DE LVA

SEMIFINALS DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dijous 27 d’abril, la Imane de 4t  va anar a  les Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc a l’Auditori de la Diputació de Tarragona. Va fer un molt bon paper,… Llegeix més»

ARRIBA EL CIRC VIRGILI 
EL CIRC US CONVIDA A GAUDIR DE TOTES LES ACTIVITATS 
QUE ANIREM ORGANITZANT.

TEATRE, PROJECCIONS, MANUALITATS, TALLERS…

El dia 23 de gener ens vam pintar el nas de pallasso i ja tenim pensada la nostra disfressa.

Llegeix més»

ARRIBEN ELS REIS A CICLE INICIAL



Aquí es veu una petita mostra dels regals dels Reis a les aules de Cicle Inicial.

HOLA!!!

ELS NENS I NENES DE 2n JA HEM PORTAT  A LA BÚSTIA LA CARTA ALS REIS MAGS.

HEM APROFITAT I ENS HEM FET FOTOS AMB L’ARBRE DE NADAL DE LA PLAÇA DE L’AJUNTAMENT.

US DESITGEM BONES FESTES!!!

Llegeix més»

MESUREM L’ENTORN

Els alumnes de 1r, hem mesurat la longitud d’objectes de l’entorn proper amb les mans i els peus. Hem descobert que com més petita és la unitat més vegades es repeteix.

Llegeix més»

SANTA CECÍLIA

Aquest dimarts al migdia, continuant amb les activitats de Santa Cecília vam gaudir tots plegats de les cançons que van cantar els alumnes de l’escola. 

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

HOLA !

Som els nens i nenes de Cicle Inicial.

Us volem explicar, que aquest dimecres 30 de novembre, hem fet una sortida a Tarragona.

Hem anat al teatre Metropol  a veure 
“ LA MONGETERA MÀGICA”.

Llegeix més»

DELEGATS VERDS
La comissió d’ Escola Verda juntament amb els delegats verds de cada classe, ens reunim per prendre decisions sobre les actuacions a realitzar al llarg de cada curs. 

Reunió del Comitè

Explicació… Llegeix més»

 ELS NENS I NENES DE 2n

AVUI HEM JUGAT ALS SENTITS AMB L’ELMO I HEM APRÈS A FER MENÚS SALUDABLES.

Llegeix més»

ELS NENS I NENES DE 2n

HEM SORTIT AVUI AL PATI PER APADRINAR UNA  MORERA.
HEM DE TENIR CURA DELS ARBRES PERQUÈ CREIXIN GRANS I FORTS.