TINC GANES DE FER MÚSICA!
27/09/19Què bé ens ho passem fent música! Tan bé que ho diem cantant!
Què bé ens ho passem fent música! Tan bé que ho diem cantant!
Les i els alumnes de primer hem estat escoltant i cantant aquesta cançó de Mozart. Mireu que xula!
Podeu veure les fotos clicant aquí
Els dilluns 20 i dimarts 21 de maig, els alumnes de 2n, 3r, 4t i 5è han estat de colònies a la casa de colònies La Capella de L’Espluga del Francolí. Hem gaudit molt visitant les Coves de Font Major, fent tallers de la prehistòria… Llegeix més»
El passat dimarts 30 d’abril els alumnes de primària vam assistir al centre recreatiu per gaudir del repertori de la Coral “Cor de la Vila” de Vilallonga. Els alumnes van poder realitzar algunes preguntes i van interpretar les cançons “Shalom”, “El Monstre de Banyoles” i finalment “Quan tot s’enlaira” de Txarango que vam cantar conjuntament amb la coral.