Concert de la coral Cor de la Vila

El passat dimarts 30 d’abril els alumnes de primària vam assistir al centre recreatiu per gaudir del repertori de la Coral “Cor de la Vila” de Vilallonga. Els alumnes van poder realitzar algunes preguntes i van interpretar les cançons “Shalom”, “El Monstre de Banyoles” i finalment “Quan tot s’enlaira” de Txarango que vam cantar conjuntament amb la coral.

Clica a la imatge per veure com ho vam passar de bé.

CONCURS FAMILIAR

Us recordem que el 5 d’abril podeu portar els vostres trofeus realitzats amb material reciclat.

Des de la Comissió d’Escoles Verdes us encoratgem i us animem a participar!!