CANTEM PER LA PAU
29/01/26
Els alumnes han començat un projecte molt engrescador anomenat “Fem de guies del nostre poble”. A través d’aquest treball, els nens i nenes estan descobrint millor el seu entorn i aprenent a explicar-lo als altres.
En aquesta fase del projecte, estem treballant amb mapes per situar el nostre poble dins del món, identificant el país, el continent i altres referents geogràfics. D’aquesta manera, els alumnes aprenen a orientar-se i a entendre on vivim dins del planeta.
Un projecte que combina descoberta, aprenentatge i molta curiositat!
Clica la imatge per veure més fotografies.
El passat 18 de desembre es va celebrar a l’escola el Festival de Nadal, en què l’alumnat de tots els cicles va participar amb poemes i cançons preparats a l’aula.
En aquest article podeu trobar els vídeos de les actuacions de cada cicle, que recullen els moments viscuts durant el festival i el treball fet per l’alumnat i el professorat.
Volem agrair, un any més, a Carles Campllonch la gravació dels vídeos i la seva col·laboració habitual amb l’escola.
Aquest final de trimestre, els nens i nenes d’infantil estem preparant diferents cançons que interpretaren el dia 18 de desembre davant de les famílies. Les cançons seran les següents: Llegeix més»
Aquest matí hem fet una sortida molt especial pels carrers del nostre poble. Els alumnes han pogut observar espais, racons i elements que expliquen la història i l’evolució del nostre entorn més proper.
Hem completat l’activitat elaborant una maqueta dels orígens del poble.
Ha estat un matí ple de descoberta, aprenentatge i il·lusió!
Des de l’escola volem fomentar el gust per la lectura, i per això hem preparat una selecció de llibres recomanats per a totes les edats. Us poden servir tant per escriure la carta als Reis com perquè el Tió us cagui algun llibre ben especial.
La llista completa la trobareu fent clic a la imatge.
Esperem que us sigui útil i que aquestes festes portin molta màgia i bones lectures! 📚
El passat 28 de novembre, els nens i nenes d’Educació Infantil van gaudir d’un matí ple de descobertes a l’Albereda de Santes Creus. La sortida de tardor ens va permetre jugar amb les fulles, observar els colors dels paisatges, el riu, el monestir… en definitiva gaudir de l’entorn!
A més de connectar amb la natura, la jornada va ser una bona oportunitat per reforçar els vincles entre companys i mestres, compartir experiències i aprendre de manera vivencial.
Un dia Ple de natura, convivència i emoció que, sens dubte, els infants recordaran amb il·lusió!
Clica la foto per veure més imatges.
Durant aquestes últimes setmanes hem tingut la sort de comptar amb la visita del David, el nostre mentor digital i un apassionat de la robòtica educativa. Amb la seva ajuda, l’alumnat ha treballat les comarques de Catalunya i les seves capitals d’una manera ben diferent i engrescadora: utilitzant els Codey Rocky, uns robots programables que tenim al centre i que han esdevingut els grans protagonistes de l’activitat.
Els nens i nenes han programat els robots perquè es desplacessin fins a la comarca correcta, responent preguntes i reptes que hem preparat. Aquesta combinació de contingut curricular, joc i tecnologia ha convertit l’activitat en tot un èxit. S’ho han passat d’allò més bé i, a més, han reforçat els seus coneixements de geografia d’una manera significativa.
L’experiència ha agradat molt a tothom, i ja estem pensant com repetir-la ben aviat a l’aula!