Santa Cecília

El 22 de novembre és Santa Cecília, patrona de la música i a l’escola ho vam celebrar. A l’hora d’entrar, tant al matí com a la tarda, vam tenir alumnes de diferents cursos que ens van tocar cançons amb els seus instruments. Vam poder escoltar timbals, un violoncel, una guitarra, una flauta travessera…

Per la tarda, va sortir tothom al pati per la gran festa. Vam tenir actuacions de l’alumnat de segon que s’estan preparant per una cantata, a 5è havien treballat el teatre musical i ens van cantar una cançó de ‘Mar i Cel’, vam veure algun membre del nostre claustre tocant instruments també. I per acabar, el grup Maika Band ens van oferir un repertori que ens va fer ballar i cantar a tothom.

Visca la música.

Anem a l’ermita del Roser

Durant els dies 4, 5 i 6 d’octubre, l’alumnat de l’escola hem visitat l’ermita del Roser. L’associació Amics del Roser ens ha fet una gran explicació de tot el que fa referència a aquest magnífic edifici: arquitectura, la verge, les campanes, el cocodril, el Minguet… També ens han ofert un bon esmorzar: coca i xocolata.

Després hem gaudit de l’entorn jugant, mentre els nens i nenes de 5è i 6è s’inspiraven pel concurs de dibuix de l’ermita.

Anem a la fira

Com cada any, l’últim cap de setmana de setembre arriba la fira a Vilallonga, i el divendres tot l’alumnat de l’escola anem a pujar a les atraccions una estona per celebrar que aquesta comença. Ens encanta la fira!

(Feu clic a la imatge per visualitzar la galeria de fotografies)