Santa Cecília 2022

Com cada any, a l’escola hem celebrat el dia internacional de la música. 

Vam tenir actuacions a les entrades de l’escola de diversos alumnes de l’escola que saben tocar diferents instruments: la guitarra, el cello, el piano…

Els nens i les nenes més grans, van passar per les classes a tocar cançons amb la flauta.

I per la tarda vam tenir dues actuacions estel·lars per part de famílies de l’escola. Per una banda, la Conchi ens va venir a cantar un parell de cançons amb la seva magnífica veu. I després el Domingo i el Yunes van venir amb la bateria, la guitarra i el baix a fer-nos ballar de debò.

(Feu clic a la imatge per veure les fotos)

Festival de final de curs 2021-22

El passat 17 de juny vam celebrar el festival de final de curs amb molta alegria, ja que vam poder tornar fer-lo presencial, damunt d’un escenari i amb les famílies i amics al davant per veure-ho en directe.

Aquí teniu els vídeos que va gravar el Carles Campllonch perquè ho pugueu revisionar.