Hem començat el Bibliopati!

Des d’avui cada divendres l’alumnat de primària podrà gaudir del Bibliopati cada divendres. El Bibliopati és un espai per gaudir de la lectura a l’hora de pati. L’alumnat de cinquè seran els responsables de dinamitzar-ho.
Tots i totes han participat molt el primer dia, esperem que continuï així.
Si cliqueu la imatge podreu veure unes fotos de com ha anat l’experiència.

 

Contacontes 2n. Quim i Noa

Un curs més l’alumnat de segon ha preparat un conte a casa per explicar-lo a les companyes i companys de l’aula.

El Quim i la Noa ens han explicat aquest contes tan bonics. Esperem els gaudiu tant com nosaltres.


Sortida a la Hípica La Mussara.

El passat dijous dia l’alumnat de cicle inicial vam anar d’excursió a la Hípica La Mussara. Allà vam fer diferents activitats com pujar en poni, aprendre com tenir cura d’un cavall i també per diferents activitats de coaching i equinoteràpia. Ho vam passar molt bé.

Per veure les fotos cliqueu a la imatge.