Colònies La Manreana Cicle Inicial.

El dilluns 15 i el dimarts 16 de maig, els nens i nenes de  Cicle Inicial de l’escola, vam anar de colònies a la granja escola “La Manreana” de Juneda. Vam pujar a cavall i ens van explicar com tenir-ne cura. També vam fer rocòdrom i laberint. Ho vam passar molt bé a la disco.

Tots hem gaudit molt d’aquesta experiència.

Clicar la imatge per veure més fotos.

MERCAT DE LLIBRES PER SANT JORDI

El passat dia 25 d’abril, en el marc dels actes de la Diada de Sant Jordi, vam celebrar un Mercat de Llibres de segona mà. Durant el matí l’alumnat va sortir al pati a triar el llibre que més els agradava per prendre a casa. L’objectiu d’aquesta activitat era donar un segon ús als llibres que tenim a casa i que ja no es fan servir, i que poden ser útils per algú altre, a més a més de fomentar el gust per la lectura.

Cliqueu la foto per veure més imatges.

Sortida a Cambrils Cicle Inicial.

El passat 26 d’abril els alumnes de primer i segon vam anar d’exursió a Cambrils.
Primer vam pujar amb vaixell fins a Salou i vam tornar a Cambrils.
Desprès d’esmorzar vam anar anar a la platja de la Llosa a jugar amb la sorra i banyar-se els peus.
Per acabar vam dinar al parc dels Pescadors i vam jugar.
Ho vam passar molt bé.

Cliqueu a la foto per veure més fotos i vídeos.

 

Aprenem coses de Japó

El passat divendres va venir el Miquel, pare de la Carla, i ens va ensenyar un munt de coses del Japó. Vam aprendre els nombres, a escriure paraules com sol i lluna. Per altra banda ens va portar un munt de quimonos i va explicar que hi ha de diferents tipus, qui va voler se’ls va emprovar.
Per acabar ens va regalar el nostre nom escrit en japonès i un dorayaki per tastar.
Aquí us deixem unes quantes fotos per si voleu veure el que vam fer a la classe.