PROJECTE A L’ESCOLA FEM SALUT

Els alumnes de quart aquest curs estem treballant el projecte a l’ESCOLA FEM SALUT.

El projecte A L’ESCOLA FEM SALUT parteix d’una proposta: comprovar si som una escola saludable. Per comprendre bé l’abast del repte, els nens i les nenes analitzaran el concepte de salut i aprendran que tenir salut no és solament no tenir malalties, sinó que és un estat de benestar general en què intervenen factors relacionats amb el cos, les emocions i les relacions socials.

 

 

Sortida a Tamarit de 4t A

L’alumnat de 4t A ahir dilluns 31 de maig, al final vam poder fer la sortida a Tamarit, una sortida amb un entorn natural i activitats a la platja. Ens ho vam passar molt bé!!

Clica la imatge per veure més fotografies!