CONCURS DE DIBUIX DOP SIURANA

 

Aquest curs, l’alumnat de quart ha fet uns dibuixos molt bonics per participar en el Concurs de Dibuix sobre l’oli DOP Siurana.

Amb aquesta activitat han après coses sobre l’oli, d’on ve i per què és important consumir productes de qualitat i de proximitat.

Estem molt contents amb el treball que han fet! Aquí teniu una foto de l’entrega de premis.

Visita a l’ajuntament

Els nens i nenes de 3r vam fer una visita a l’ajuntament del nostre poble. Vam conèixer la feina que s’hi fa. També vam poder parlar amb l’alcalde el senyor Gerard Gené Solé i fer-li una entrevista. Tot aquest treball, s’engloba al projecte que estem realitzant “Fem de guies del nostre poble”.

També vam aprofitar la sortida per fer una visita a la nostra església Sant Martí, donem les gràcies al senyor José Maria Alberich per fer-nos de guia.

Clica la imatge per veure més fotografies.