INFORMACIÓ IMPORTANT

Publicació de l’oferta definitiva de places

(Educació Infantil de segon cicle i educació primària 2021/2022)

a 03/06/2021

LLISTAT D’ALUMNES PREINSCRITS ESCOLA PERE VILA a 07-06-21

LLISTAT D’ALUMNES ASSIGNATS A L’ESCOLA PERE VILA a 7-06-21

ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA a 07-06-21

Llistat ordenat del Barem definitiu relatiu a les sol·licituds de Preinscripció del Curs 2021–22 (Publicat el 7-05-2021)
2- Calendari de seguiment del procés d’inscripció.

3- Informació general del procés d’inscripció.

La Comissió de Festes de l’escola ha preparat un excel·lent vídeo per commemorar el 90è aniversari de l’Escola Pere Vila.

Clica la imatge per accedir al VÍDEO

PLA D’ORGANITZACIÓ ESCOLA PERE VILA

En el següent document podeu veure les directrius de funcionament de la nostra escola per aquest curs 20-21.

Pla d’Organització Pere Vila 2020-21

P4 al 3r Trimestre

Quantes coses hem fet aquest trimestre!
Ha arribat la primavera i hem fet murals, hem pintat amb colors vius, hem investigat insectes fent servir lupes, formiguers, llibres…
Hem iniciat el projecte de la Yayoi Kusama i ens ho hem passat genial amb els seus cercles, bolets,… Llegeix més»

Tercer trimestre a P5

Ja s’acaba el curs però, en aquest Tercer Trimestre, a P5, hem continuat fent activitats molt diverses, divertint-nos i aprenent molt. Per això, us convidem a gaudir d’una mostra de tot això amb el recull de FOTOS que us hem preparat.
Esperem que us agradin!

L’AUTORETRAT a 2nA

Som artistes!!
Els alumnes de 2n de primària estan treballant la UNITAT DIDÀCTICA TRANSVERSAL DE L’AUTORETRAT!
Aquesta unitat dona vida al text descriptiu, on a partir de la visualització, els alumnes realitzaran totes les activitats relacionades dins de l’àmbit de llengua catalana, castellana, TAC i àmbit artístic.
A… Llegeix més»

Sant Jordi a P5

Per celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola els infants de P5 hem creat un vídeo explicant el conte “Un Sant Jordi diferent”. Una llegenda de Sant Jordi, com el mateix nom diu, diferent, amb un final feliç de veritat. Ens ha encantat treballar… Llegeix més»