ESCOLA TEMPORALMENT TANCADA

Seguint les indicacions del Departament d’Educació, en relació al COVID-19, queden anul·lades les activitats escolars presencials fins a nou avís.
El 3r Trimestre continua de manera virtual.
Accedeix als Recursos i Tasques del teu grup.
1r, 2n i 3r
4t, 5è i 6è

Preinscripció. Estudiar a Catalunya

LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB EL BAREM PROVISIONAL

Consulta la LLISTA AMB BAREM PROVISIONAL

Període de reclamacions: del 2 al 5 de juny a través del correu  preinscripcio@escolaperevila.cat

Informació a la web de Preincripció del Departament on apareix tota la informació.

CALENDARI DE PUBLICACIONS

• RESULTATS: 29 de maig. Publicació provisional al web de l’escola
  • RECLAMACIONS:  del 2 al 5 de juny de 2020.
  • MATRÍCULA DEFINITIVA: del 13 al 17 de juliol de 2020.

HORT ESCOLAR

Els nens i nenes de la classe dels gegants hem sortit a l’hort a plantar les plantes de les pastanagues que ja havien germinat a l’aula. Ara hem d’esperar a que creixin per poder menjar pastanagues. A veure si tenim sort!!!
Feu click aquí per… Llegeix més»

Informació Activitats de NEU amb 4rt Curs 2019-20

Aquest any, des de l’Àrea d’Educació Física continuem amb el projecte  “Esports d’Hivern” per sisè any consecutiu. Enguany realitzarem amb els alumnes de 4rt quatre sortides amb l’objectiu que coneguin i experimentin la modalitat d’Esquí de Fons (4rt). Les dates són:

ACTIVITATS AMB LLUM

La classe de la llum, amb les llanternes que van portar de casa, hem anat a la classe de P4 (on tenen taules de llum) i hem estat experimentant amb elles. Hem mirat com la llum passa a través d’alguns objectes (translúcids) i d’altres no… Llegeix més»

Collage

La classe de la llum també va estripar papers de diferents colors i textures, i els van enganxar fent un collage.
Aquí teniu algunes fotos de com es va fer.

VISITA AL PARC DE BOMBERS

ELS NENS I NENES DE P4B HEM ANAT AL PARC DE BOMBERS DE VALL HEBRÓN PER PODER VEURE IN SITU TOT L’APRÈS EN EL NOSTRE TREBALL DEL PROJECTE DEL NOM DE LA CLASSE.
HEM FET MOLTES ACTIVITATS DIVERTIDES, HEM MANIPULAT I EXPERIMENTAT AMB LES SEVES EINES… Llegeix més»

VISITA AL TEATRE LA PUNTUAL

Els infants de P4 hem anat a veure titelles. Hem vist una adaptació del conte popular de “La rateta que escombrava l’escaleta”.
Aquí  la rateta es deia Greta i volia montar un espectacle amb el dineret que es va trobar! Ha estat un matí molt entretingut,… Llegeix més»