Jornada Escola Nova 21

El dissabte 12 de gener vam realitzar a l’escola Pepa Colomer una jornada de treball sobre avaluació per compartir la transformació dels informes d’avaluació.

Un grup de 200 mestres de tota Catalunya es van desplaçar fins la nostra escola per compartir amb nosaltres el neguit que ens genera l’avaluació dels aprenentatges dels alumnes, com l’avaluació més competencial ens porta a metodologies actives a les aules i en conseqüència com podem evidenciar els aprenentatges.

En l’avaluació  dels nens i nenes, hi ha 3 eixos fonamentals que hi han de ser presents: l’alumne, l’escola i la família. Vam compartir quin és el paper de cadascú en aquesta avaluació.

Vam treballar molt i a més, vam aprendre molt. Tot un èxit de participació!!

Us presentem algunes fotos de la jornadahttps://photos.app.goo.gl/bbj1TjRM5At22MeaA