Programa d’ajuts a l’escolarització

Ja podeu consultar online els resultats de la resolució del Programa d’ajuts a l’escolarització. El fitxer es pot consultar a la pàgina del tràmit del web de l’Ajuntament de Vilafranca, i l’enllaç és a la part de dalt a la dreta: https://www.vilafranca.cat/jsp/tramits/detall.jsp?id=2627&idtema=164

A fi de garantir la confidencialitat de les dades, aquesta consulta dels percentatges d’ajut al web municipal no inclou el nom de l’alumnat i té com a referència el número de registre d’entrada de la sol·licitud lliurada a l’OAC (Oficina d’Atenció al Ciutadà). Per tant, per poder-la consultar cal haver guardat la còpia de la sol·licitud, en què hi figura el número de registre d’entrada.
Recordeu que per qualsevol al·legació el termini finalitza el proper 26 d’octubre i s’haurà de tramitar per escrit a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilafranca.