Noves fotografies de 2B

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquí podeu veure fotos noves d’aquest tercer trimestre del grup de 2B:

Fotos de les conferències coales i dofí, on es veu diferents grups d’alumnes que exposen el seu treball d ‘aquests animals:

Conferència del Dofí:

Conferència del Koala:

Fotos de la piscina, durant el 2n trimestre els alumnes han gaudit molt anant a la piscina a nedar i jugar a l ‘aigua!

Fotos de l’hort: Hem gaudit molt provant noves eines, plantant pèsols  a l’hivernacle, plantant bròquil…

Fotos de primer:

Fotos de 2B

Treballant amb les piruletes de les emocions:

Les nostres maquetes