Comunicat del Departament d’Ensenyament

Hem rebut el següent comunicat del Departament d’Ensenyament: les previsions climatològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles tenint en compte que el transport escolar serà anul·lat, segons ens informa Protecció Civil. Tenint en compte que bona part de mestres del claustre són de fora de Vilafranca, l’escola no farà classes de manera habitual, només oferirà serveis mínims.

A primera hora del matí valorarem si caldrà tancar el centre. Estigueu atents al web, al canal telegram i al correu electrònic a mig matí per saber si el servei es normalitza a la tarda o bé dijous al matí.