Voluntariat per la Llengua

Escola Pau Boada

El 14 de febrer va tenir lloc la presentació de la tretzena edició del VxL a l’escola Pau Boada, de Vilafranca del Penedès. A més de les 14 persones, entre voluntaris i aprenents, que van participar en la presentació d’aquesta edició, també hi van assistir la directora de l’escola, Imma Badell, i la tècnica d’Integració Social, Pilar Arbós.

Així doncs, a partir de la data de presentació, 16 persones (7 voluntàries i  9 aprenentes) van començar les trobades setmanals de conversa.

Com en les altres ocasions, el programa ofereix la possibilitat d’organitzar parelles lingüístiques entre pares i mares de l’escola, i també amb persones vinculades al barri de l’Espirall, Associació Gent del Barri.

Des de l’any 2018, l’escola Pau Boada forma part de les entitats i organismes adherits al VxL que donen suport al programa.

CLICA AQUÍ PER LLEGIR LA NOTÍCIA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *