Projecte “FEM CANÇONS”

Els nens i nenes de la classe de 5è vam assistir fa uns dies al concert d’en Cesk Freixas a l’Auditori de Vilafranca.
El Rai Iniesta a la percussió, el Víctor Nin a la guitarra i en Cesk Freixas ens van fer passar una estona inoblidable. Amb els mesos que portem de mascaretes, confinaments i restriccions va ser un plaer gaudir d’un concert en directe.
Ens va agradar tant que hem decidit escoltar i analitzar una de les cançons d’en Cesk Freixas: “Vinc d’un lloc”.
Una cançó preciosa que segur us farà sentir orgullosos de ser penedesencs i penedesenques.
Esperem que la gaudiu!

Atenció! Atenció!

L’escola Pau Boada es veu inmersa en un misteriós cas!
Després de penjar ahir el vídeo de la cançó d’en Cesk Freixas, hem rebut un vídeo d’en Víctor Nin, guitarrista que toca amb en Cesk. S’ha produït un robatori a casa seva i demana ajuda als nens i nenes de l’escola Pau Boada. Voleu saber què els han robat?
Mireu el vídeo i, a partir d’ara, tingueu els ulls ben oberts per si trobeu alguna pista per l’escola. En Cesk i els seus amics músics necessiten la nostra ajuda.
Som-hi Pau Boada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *