INFORMACIÓ IMPORTANT! TARGETES MONEDER PER A L’ALUMNAT BENEFICIARI DE BECA MENJADOR

Benvolgudes famílies,

?  Com ja deveu haver sentit pels mitjans de comunicació, mentre estiguin vigents les mesures preventives adoptades amb motiu del COVID-19, la Generalitat de Catalunya garanteix els ajuts de menjador del Consell Comarcal per a l’alumnat beneficiari de beca menjador.

?  Amb aquesta finalitat ha habilitat les targetes moneder.

?  L’Ajuntament de Vilafranca ha garantit en tot moment els serveis bàsics a la ciutadania i ha prioritzat per sobre de tot la seguretat de les famílies i la ciutadania. Des de dimarts 24 de març s’han iniciat les trucades telefòniques informant a les famílies amb infants, beneficiàries de menjador escolar, que durant aquesta setmana rebran a casa la targeta moneder de Caixabank carregada amb 40€. Les targetes moneder es podran utilitzar en establiments d’alimentació que disposin de TPV.

? És important conservar la targeta, ja que si s’allarga el tancament dels menjadors escolars, es tornarà a carregar.

? Tot l’operatiu està preparat perquè les targetes puguin estar repartides com a màxim divendres 27 de març. Cal agrair l’esforç que l’Ajuntament ha fet cercant la millor solució per tal de garantir que aquest ajut arribi el més aviat possible als beneficiaris i també evitar els desplaçaments a les famílies.

Cuideu-vos, cuidem-nos ?

#JoEmQuedoACasa ?