Calendari de reunions d’inici de curs 21-22

Benvolgudes famílies,

Desitgem que hagueu gaudit dels mesos d’estiu i que ara ja tingueu ganes de tornar a l’escola.
L’equip docent del Pau Boada estem preparant la tornada a l’escola i és per aquest motiu que al llarg de la setmana vinent tindran lloc les reunions d’inici de curs dels grups classe.
Les reunions d’Educació Infantil seran presencials, i únicament podrà assistir-hi un membre de la família.
Les reunions d’Educació Primària tindran un format telemàtic mitjançant la plataforma meet. Les tutories us enviaran, mitjançant el correu electrònic, les convocatòries de les reunions.
Adjuntem una infografia per tal que podeu consultar les dates de les diferents reunions.