SOM PARCC 2024

El passat dimarts 21 de maig va tenir lloc la tercera edició del Somparcc a la Ciutadella de Orses acollint l’alumnat de les Escoles de la Xarxa del Parc Natural de Cap de Creus.

durant al matí vam realitzar tallers relacionats amb la flora, la fauna marina, la geologia, els rastres i els beneficis del Parc Natural de Cap de Creus. L’alumnat de la nostra escola va presentar també els que havien après durant aquest curs relacionat amb el Parc.

A la tarda, ens van fer unes xerrades des del Centre de Reproducció de tortugues de l’Albera, el centre de fauna i els Agents Rurals.

Des del centre de fauna es va alliberar un aligot que havien pogut recuperar!

Ens ho vam passar genial!