Projecte Educatiu de Centre (PEC)

“Petita escola, gran família”

L’escola de Pau és de titularitat pública, catalana, aconfessional i pluralista. Partim dels principis promulgats pels drets humans reconeguts internacionalment, respectant les ideologies i creences dels membres de la comunitat, sempre que compleixin aquests drets. Els trets d’identitat de la nostra escola ens la defineixen com a:

• Una escola que educa en valors com la solidaritat, el respecte per les diferències, els Drets Humans, els drets i els deures dels alumnes, l’empatia, l’equitat… en definitiva, actituds i normes per a conviure en societat. La formació en valors és tan important com la formació acadèmica.
  • Una escola Inclusiva, acollidora i integradora que acull des de la riquesa de la diferència i que partint de les seves possibilitats i recursos, fomenta el creixement individual i l’adaptació a l’entorn. Promovem la igualtat d’oportunitats i el respecte en vers l’origen, el gènere i la condició social.
  • Una escola innovadora amb un tarannà obert i dinàmic que fomenta la iniciativa i la recerca, a partir de l’aprenentatge interactiu i compartit. Posem a l’abast dels alumnes, innovacions tecnològiques com a elements facilitadors del procés d’ensenyament aprenentatge.
  • Una escola integrada en el municipi. L’escola és el centre del poble; l’escola mou el funcionament del poble i el poble mou el funcionament de l’escola.
  • Una escola que fomenta la democràcia i la participació amb esperit crític, però respectuós.
  • Una escola amb un bon programa en llengües estrangeres.

Per a més informació, podeu consultar el document adjunt:

PEC Escola Pau