ACTIVITATS D’AIGUA: ESPORT BLAU I NATACIÓ AL GEN ROSES

S’acaben el curs i les activitats esportives d’aigua a la nostra escola.

Després de la prova pilot del curs passat, l’alumnat de cicle superior ha estat duent a terme 10 sessions de vela amb l’escola del GEN de Roses. Aquesta activitat serà bianual al cicle superior, compaginant-la amb les sessions de piscina.
L’alumnat de cicle inicial i mitjà també ha iniciat les sessions de natació a la piscina de Roses.

El conjunt de la comunitat educativa valorem molt positivament la realització d’aquestes activitats esportives que ens ajuden a familiaritzar-nos amb el medi aquàtic, a conèixer-lo i gaudir-lo.

Mireu les fotos!