CANTARELLA 2024

Enguany més de 355 alumnes han unit les seves veus per fer possible la catorzena edició del Cantarella.

La plaça Frederic Rahola de Roses va  ser el dia 16 de maig passat l’escenari de la catorzena edició de la Cantarella de Roses, aplegant un total de 355 alumnes participants de les escoles i instituts de Roses, Palau Saverdera i Pau. La temàtica de les cançons va girar entorn a l’addicció a les pantalles.

El repertori de cançons que els alumnes van interpretar incloïa 8 temes de diferents artistes i formacions: Avui que fas anys (Txarango), Pantalles (Xiula), Cançons d’amor (Catarres i la Fúmiga), La gent que estimo (Oques grasses), Marta Shanti (Aire), T’he trobat a faltar (Clima), És hora de tornar a casa (Els Pets) i Mirall de pau (David Melgar).

El projecte Cantarella consisteix en organitzar una cantada anual i cada escola i institut participant prepara a l’aula el repertori de cançons i les posa en comú als assajos conjunts, procés que culmina amb l’espectacle final obert al públic que ha tingut lloc aquest matí. Es treballen així la cohesió social i el foment del català a partir de la música i es dona a conèixer als alumnes com és l’experiència de muntar un espectacle.

Estem molt contents d’haver-ne format part!!